Words of Wisdom

Wednesday, December 8, 2010

orang selalu tanya aku kenapa aku suka seksa diri aku bertahan dengan kau selama setahun lebih sedangkan kau sia-sia kan aku macam apa je.orang cakap aku bodoh,buta semua lah.and aku percaya kau pun tertanya tanya kenapa dalam semua perempuan aku je yang tahan dengan perangai kau.simple this is the reason why.because when i love someone,aku terima baik buruk dia dengan terbuka and kepercayaan.and ini lah diri aku waktu dengan kau dulu :
"Just gonna stand there and watch me burn
Well that's alright because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
Well, that's alright because I love the way you lie
I love the way you lie"
kalau kau baca ni,aku harap kau faham betapa susah nya ditempat aku and betapa besar nye aku dah korbankan untuk kau.and moga kau sedar betapa buruk nya perangai kau and betapa tak guna nya kau ni.
 
 
 

No comments:

Post a Comment